Prin utilizarea acestui site va exprimati acordul cu privire la politica noastra de cookie-uri. - Citește mai multe -

Informații în contextul epidemiei de COVID-19

Sperăm că sunteți bine cu toții. Trecem printr-o perioadă dificilă.
La Pegas, în tot acest timp de când a început criza cauzată de noul coronavirus, am încercat pe cât posibil să ne desfășurăm activitatea în așa fel încât impactul ei să fie resimțit cât mai puțin de voi. Însă unele lucruri nu pot fi evitate.

Actvitatea Pegas se mută exclusiv online

Ai la îndemână o linie telefonică unde colegii noștri vor răspunde imediat și îți pot oferi informații complete despre proceduri de service, montaj biciclete sau orice problemă legată de produsele comandate sau cele pe care urmează să le comanzi.

Lasă-ne un mesaj la hello@bicicletapegas.ro sau sună-ne la (+40) 374 771 242 și află orice ai nevoie în legătură cu bicicletele ori produsele Pegas. De asemenea, poți primi sfaturi și indicații legate de partea tehnică. Simplu și ușor!

Pot să mai comand online?

Serviciul online rămâne activ și noi ne-am concentrat toate resursele pentru a asigura un flux de lucru optim. Vrem ca experiența pe care o ai să fie cât mai bună și pentru asta lucrăm intens cu partenerii noștri din domeniul curieratului pentru a găsi cele mai bune soluții de livrare în cele mai bune condiții.

Până când sunt închise magazinele?

Responsabilitatea față de clienții noștri, responsabilitatea față de colegii noștri cât și siguranța acestora sunt pe primul loc. În funcție de evoluția situației complicate prin care trecem și ținând seama de dispozițiile autorităților în acest sens, măsura închiderii magazinelor Pegas va fi păstrată până vom trece de această criză.

Cum fac returul online?

Returul online se face în aceleași condiții ca până acum: poți returna un produs achiziționat online, în termen de 14 zile, fără a oferi nicio justificare. Noi vom avea grijă ca banii să ajungă în contul cât mai repede odată ce procedura de retur a fost procesată.

Ce se întâmplă cu garanția mea?

Pegas, în contextul actual, a luat decizia de a prelungi garanția cu numărul de zile cât este declarată starea de urgență pe teritoriul României (decret al Președintelui României din data de 16 martie 2020). Această decizie a noastră se referă pentru bicicletele achiziționate după data de 16 martie 2018.

Ce fac cu o bicicletă pe care trebuie să o trimit în service pentru operațiuni de garanție?

#rideyourlife

push

Psst! Fii mereu primul care afla despre promotiile Pegas, acceptand notificarile noastre.

Raspund mai tarziu

Multumim! Te rugam sa confirmi prin linkul din mail.

Oops! Notificarile sunt dezactivate in browser.