Chat with us, powered by LiveChat
Formular retur
Ne pare rău că dai retur unui produs de-al nostru.

Ne pare rău că dai retur un produs de-al nostru și că nu te bucuri în continuare de acesta. Alegerea unei biciclete sa a unui accesoriu nu este întotdeauna usoară, așa că Pegas este alături de tine. Facem întotdeauna eforturi constante pentru a îmbunătăți produsele noastre și pentru a-ți oferi întotdeauna o experiență remarcabilă. Dacă alegerea pe care ai făcut-o nu te-a mulțumit pe deplin sau pur și simplu te-ai răzgândit, iată ce trebuie să știi:

Returnarea produselor se poate face in cel mult 14 zile calendaristice de la notificare conform articolului 14 din OUG 34/2014 . Bicicleta Pegas va înapoia contravaloarea comenzii în cel mult 14 de zile calendaristice de la data denunțării în scris a contractului, această perioadă fiind prelungită doar dacă nu a fost recepționat produsul în depozitul nostru sau daca nu s-a făcut dovada expedierii coletului de către client. Restituirea contravalorii produselor returnate se face exclusiv în contul IBAN al clientului.

Formular de retur
Toate campurile sunt obligatorii

Conform ordonanței nr. 34/2014, articolul 9, privind regimul juridic al contractelor la distanță: (1) Cu excepţia cazurilor prevăzute la art. 16, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă sau dintr-un contract în afara spaţiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) şi la art. 14. (2) Fără a aduce atingere art. 10, perioada de retragere menţionată la alin. (1) expiră în termen de 14 zile de la:  a) data încheierii contractului, în cazul contractelor de prestări de servicii; b) ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a produselor, în cazul contractelor de vânzare, sau: (i) în cazul în care consumatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat, ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a ultimului produs; (ii) în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese, ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a ultimului produs sau a ultimei piese; (iii) în cazul contractelor pentru livrarea periodică de produse pe o perioadă de timp determinată, ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a primului produs; c) în cazul contractelor pentru furnizarea de apă, gaze naturale, energie electrică, atunci când acestea nu prevăd vânzarea într-un volum limitat sau cantitate stabilită, de energie termică sau de conţinuturi digitale care nu sunt livrate pe un suport material, data încheierii contractului. (3) Părţile contractante îşi îndeplinesc obligaţiile contractuale pe parcursul perioadei de retragere conform prevederilor prezentei ordonanţe de urgenţă.

Conform legislației în vigoare, renunțarea la cumpărare este aplicabilă doar clienților persoane fizice.

Atentie: Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou (Ex: lipsa componentelor active și/sau pasive, deteriorari ale produsului din diverse motive), consumatorul este responsabil pentru diminuarea valorii produsului. De aceea este obligatia clientului de a semnala aceste aspect inainte de a trimite produsul. Totodata, nu se va trimite returul pana nu se primeste acceptul nostru. Deasemenea, produsul va fi ambalat cat de bine, in asa fel inca acesta sa nu sufere deteriorari datorate neambalarii corespunzatoare.

Dacă ai probleme legate de o comandă, care nu poate fi rezolvată prin e-mail sau cu persoana cu care discuți, poți lua legătura cu colegii nostri, la adresa de e-mail:  [email protected].